Revolutia mobile s-a terminat: mobile ads reprezintă peste jumătate din display ads

Posted on April 28, 2017, by , under Internet, Marketing, Mobile.

La scurt timp după raportul IAB din Marea Britanie în care se anunța că în 2016 creșterea cheltuielilor cu publicitatea digitală a venit din mobil (peste 50%) și mobile ads au depășit valoric display ads avem și cifrele din SUA. Unde mobilul își ia partea leului (51%) din cheltuileli cu publicitatea în mediul digital Ceea ce înseamnă că revoluția mobile începută acum mulți ani a ajuns în punctul culminant și de acum lucrurile intră în normal – adică mobile va fi mediul de comunicare numărul unu o perioadă bună de timp.

Câteva cifre interesante din Marea Britanie:
– 48% din timpul petrecut online e pe smartphone. La acest timp ar trebui adăugat cel petrecut cu aplicațiile (funcțiile de bază ale telefonului le putem ignora)
– consumul pe mobil domină toate categoriile (video, content, social media) nu doar zona de display
– publicitatea digitală a ajuns aproape dublă față de cea la TV (10,3 mld vs 5,27 mld). Mai multe detalii aici

2016 e an de referință pentru SUA și pentru că e primul an când consumul în mediul digital l-a depășit pe cel de la TV (72,5 mld USD vs 71,3 mld USD), detalii aici

Leave a Comment