Aplicatia Kia Game On castiga premiul Best Mobile Advertising in cadrul Global Mobile Awards 2015

Posted on March 4, 2015, by , under Marketing, Mobile.

Aplicația a fost printre favoritele juriului de specialiști din telecom, ea obținând anul trecut un Bronz la Smarties (premiile acordate de Mobile Marketing Association) la categoria Global Brand Awareness. Ieri la Global Mobile Awards a primit 2 premii: pentru cea mai bună campanie de publicitate/marketing și pentru cea mai inovativă aplicație.

Inovația a fost transformarea telefonului inteligent în rachetă virtuală de tenis, prin care a combinat semnalul audio cu accelerometrul, giroscopul si timer-ul telefonului. Mecanică foarte simplă: în timpul spoturilor KIA (care este sponsorul turneului de tenis de grand șlem din Australia) folosind aplicația puteai să reacționezi la unul din cele 6 servicii ale lui Sam Groth. O paranteză pentru cei care nu sunt pasionați de tenis, Sam deține recordul pentru cel mai puternic serviciu de 263 km/h.

Campania a combinat media tradițională (TV și outdoor) cu mobilul, dar și internetul cu mobilul. Rezultatele au fost apreciate foarte bine de juriu (193000 instalări și primele poziții în clasamentele magazinelor de aplicații, a dublat traficul site-ului în mod organic și a crescut sentimentul de brand cu 79%. A adus și ceea ce aproape orice campanie își dorește: viralitate. Nu în cele din urmă, vănzările au crescut la nivel record.

Mai jos un videoclip de prezentare, inclusiv cu rezultatele după lansare, care este și un excelent studiu de caz.

KIA “Game On” from MMA on Vimeo.

Leave a Comment