Yahoo cumpara platforma de mobile analytics Flurry

Posted on July 22, 2014, by , under Marketing, Mobile.

Comunicatul oficial aici.

De ce?

Pe de o parte Yahoo mizează (ca multe alte companii de tehnologie) pe un viitor mobile first. În fiecare lună înregistrează peste 450 milioane de vizite vin de pe dispozitive mobile, creștere cu 36% față de 2013. Timpul petrecut pe Yahoo folosind un dispozitiv mobil a crescut cu 79% anul trecut. Iar vânzările Yahoo din mobile display și search s-au dublat în ultimul an.

În același timp, utilizatorii Yahoo petrec 86% din timpul alocat smartphone în aplicații.

Pe de altă parte Flurry este una din puținele platforme de analytics pentru aplicații mobile din lume. Concurenții App Annie și Distimo au fuzionat, lasând doar 2 mari jucători în piață alături de Google. Cifrele Flurry sunt impresionante: 1,4 miliarde telefoane și tablete monitorizate, 5,5 miliarde sesiuni zilnic, 170000 de dezvoltatori care folosesc platforma în 150 de țări.

În același timp, platforma de publicitate pe mobil dezvoltată de Flurry s-a lansat cu mare întârziere și e departe de a genera veniturile estimate.

Prin urmare Yahoo vine cu forța de vânzare și experiența în publicitate digitală, iar Flurry vine nu doar cu un inventar mobil de 4 ori mai mare decât ceea ce are Yahoo în acest moment, dar și cu o tehnlogie bine pusă la punct, care poate reprezenta în acest context un concurent serios pentru Google Analytics.

Leave a Comment