Mobile Marketing Challenge 1.0

Posted on March 19, 2013, by , under Marketing, Telecom.

Un concurs prin care este premiată creativitatea în mobile advertising cu ocazia celei de-a patra ediții a Mobile Advertising Congress de către Expo Media și Vodafone. Premiile sunt o tabletă Samsung Galaxy Tab2 7″ și o tabletă Evolio Aria Mini, plus ocazia de a participa la eveniment. Termenul de înscriere este 22 Martie ora 13:00, grăbiți-vă!

În continuare brieful pentru concurs, alte informații despre înscriere și jurizare găsiți aici. Succes!

Brief concurs „Time to think mobile”:
Tema generală de campanie: campanie SMART de promovare a unui brand/serviciu care să includă și funcționalități de tip geolocalizare si QR code.
Obiectiv: promovarea inteligentă a produselor/serviciilor către un public țintă, utilizator de telefoane mobile/smartphone-uri din România.
Cerință concurs: prezentare care să includă un scenariu de campanie SMART de mobile advertising, identitatea campaniei (directii vizuale, slogan și rațional) și detalierea pașilor de implementare.

3 Replies to "Mobile Marketing Challenge 1.0"

gravatar

pme  on March 19, 2013

“campanie SMART de promovare a unui brand/serviciu care să includă și funcționalități de tip geolocalizare si QR code.”

Nu este cumva prea vaga descrierea produsului pentru a putea contura o campanie? geolocalizare si qr code pot avea foarte multe tipuri de servicii, iar intr-un fel comunici facebook si altfel star taxi. any extra info???

gravatar

Dan Virtopeanu  on March 19, 2013

@pme Descrierea briefului este ușor vagă, produsul este la alegerea ta. Dacă îți place Star Taxi, poți să trimiți propunerea pentru această aplicație. Nu știu cum a fost gândit acest brief, presupun că geolocalizarea a fost introdusă fiind una din caracteristicile specifice telefonului mobil cu aplicabilitate în marketing. Cum nu se fac precizări la elemente de geo-targeting sau geo-fencing mi se pare că lasă o mare libertate de alegere,ceea ce e foarte bine pentru aspectul creativ al propunerii.
Codurile QR sunt cea mai bună soluție de a dirija comunicarea trafițională, offline, către cea mobilă – presupun că acesta e motivul pentru care campania cere și acest lucru.

Sper că ți-am fost de ajutor 🙂

gravatar

Mobile Marketing Challenge 1.0 » Mobile advertising : MobVertising  on March 19, 2013

[…] Un concurs prin care este premiată creativitatea în mobile advertising cu ocazia celei de-a patra ediții a Mobile Advertising Congress de către Expo Media și Vodafone. Premiile sunt o tabletă Samsung Galaxy Tab2 7″ și o tabletă Evolio Aria Mini, plus ocazia de a participa la eveniment. Termenul de î …read more   […]

Leave a Comment