Financial Times despre marketing plus o aplicatie pentru mobil

Posted on November 10, 2011, by , under Marketing, Telecom.

3 articole care merită citite (necesită abonament):

1. Un studiu Havas arată că oamenilor nu le-ar păsa dacă 70% din branduri ar dispărea de pe piață. Doar unul din 5 branduri reușește să aibă un impact pozitiv asupra vieții lor, se pare că restul nu reușesc să-și facă suficient de bine temele

2. Utilizatorii sunt deranjați de reclamele în rețelele sociale. 57% din cei aflați în țările dezvoltate, peste 60% din cei din SUA și Marea Britanie și procente mai mici în alte țări. Până la urmă selectivitate Google+ în a permite brandurilor accesul la rețea pare bine gândită, nu doar o măsură de diferențiere. Datele sunt dintr-un studiu TNS

3. Aplicația Hailo pentru smartphone permite șoferilor de taxi să comunice informațiile utile pe care le aflau prin stația radio, pe care intenționează să o elimine. Încă un bun exemplu despre cum telefoanele mobile (în special cele de ultimă generație) schimbă viața și modelele de afaceri.

Leave a Comment