Mobile marketing conference pe scurt

Posted on May 17, 2010, by , under Marketing, Telecom.

Întrucat nu am putut participa decât la prima parte a evenimentului de joi voi puncta doar ceea ce am remarcat eu, pentru o imagine mai în detaliu și principalele prezentări puteți citi articolul scris de Bogdan pe Mobilemarketer.ro .
Astfel:

– m-a impresionat plăcut audiența mare, pe tot parcursul primei sesiuni au apărut noi persoane în sală iar numărul scaunelor a fost suplimentat de mai multe ori
– ca și la edițiile precedente am avut un studiu cu rezultate foarte interesante, atât prin prisma acelui peste 50% care folosesc internetul mobil cât și frecvența de utilizare în creștere a rețelelor mobile
– întrebările de la prima sesiune au gravitat din nou în jurul comunicărilor prin sms și al noțiunii de spam
– a fost un bun prilej pentru noi să anunțăm ghidul de mobile marketing prin sms în România, să prezentăm potențialul QR codes și mobile web și noua platformă de marketing personalizat ClientFidel (voi reveni cu detalii în zilele următoare)
– mai mule persoane implicate în marketing prezente la eveniment față de ediția anterioară, ceea ce înseamnă că începe să crească interesul pentru al șaptelea mass media

Mai jos este studiul Unlock Research cu peste 50% posesori de smartphone – aici părerea mea este că a fost o confuzie între smartphone și feature phone cu funcții de internet mobil, email, mp3 player, întrucât procentul este mult prea mare chiar și pentru un eșantion din București <25 ani iar prezența în top a Samsung și LG confirmă aceatsă ipoteză - vedeți acest articol despre diferențele smartphone featurephone

Leave a Comment